Collectie: Retourneren & annuleren
Vragen en problemen
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst met opgave van reden voor retour aan te melden. Daarna dient u de bestelling binnen 14 dagen te retourneren.
De kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening, mits anders overeengekomen. Zorg er ook voor dat het pakket in goede staat bij ons aankomt.
Zodra wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, zal Supply Service B.V. het orderbedrag exclusief de verzendkosten aan u crediteren. Dit bedrag kunt u (indien vooruitbetaald) binnen 14 dagen op uw rekening verwachten.
Mocht het product beschadigd zijn of is de verpakking meer beschadigd dan nodig is om het product te proberen? Dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
LET OP: Hardware wat al in gebruik is geweest of custom made/bedrukte etiketten zijn uitgezonderd!
Hoe meld ik mijn bestelling retour?
Hoe meld ik mijn bestelling retour?
U kunt uw retour aanmelden via dit formulier.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heeft u zich toch bedacht nadat u een bestelling heeft geplaatst en wilt u de geplaatste bestelling annuleren? Wij kunnen de bestelling alleen annuleren als deze nog niet verzonden is. Neem daarom z.s.m. contact met ons op. Wij kunnen uw bestelling dezelfde dag voor 15:00 uur nog annuleren. Indien u later aangeeft dat u de bestelling wil annuleren, is dat helaas niet meer mogelijk. U dient uw bestelling dan zelf als retour aan te melden.
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer u de bestelling heeft geretourneerd en/of geannuleerd volgens onze voorwaarden, krijgt u het bedrag wat u heeft betaald via dezelfde betaalmethode terug. Heeft u gekozen voor betalen op rekening? Dan krijgt u een creditfactuur. Het kan tot 10 werkdagen duren voordat u de terugbetaling ontvangt.
Heeft u het geld niet ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op, dan kijken wij met u mee en zorgen wij dat het z.s.m. wordt opgelost!