Collectie: Bestellen

Bestellen doet u gemakkelijk en snel op onze webshop. Leg de gewenste producten in uw winkelmandje en ga verder naar bestellen. Vul uw gegevens in en controleer deze nog een keer. Zo zorgt u ervoor dat uw bestelling zonder problemen zo snel mogelijk bij u aankomt. Kies de gewenste betaalmethode en rond uw bestelling af. U ontvangt hierna een orderbevestiging per mail. Uiteindelijk zult u ook een track & trace link ontvangen via de mail.

Vragen en problemen


Heeft u nog geen account?

Wanneer u nog geen account heeft, kunt u deze eenvoudig aanmaken tijdens het afrekenen! Het is niet verplicht om een account aan te maken voor uw bestelling, maar wel heel handig aangezien u uw bestelgeschiedenis terug kunt vinden.

Ervaart u problemen tijdens het bestellen?

Dit kan weleens voorkomen. Wanneer het niet lukt om via de webshop een bestelling te plaatsen, kunt u altijd contact met ons opnemen om uw bestelling per mail of telefonisch door te geven.

Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen?

Na het plaatsen van een bestelling krijgt u binnen een paar minuten de orderbevestiging per mail. Wanneer u deze niet ontvangt, neem dan contact met ons op!

Wilt u dezelfde producten eenvoudig opnieuw bestellen?

Om zo snel mogelijk hetzelfde product nog een keer te bestellen, kunt u de QR-code scannen op het artikeletiket van de rol etiketten. U wordt direct doorverwezen naar de productpagina, vervolgens kunt u het gewenste aantal selecteren en bestellen maar! Als u een account heeft aangemaakt, kunt u natuurlijk ook vanuit uw bestelgeschiedenis het juiste product vinden en een nieuwe bestelling plaatsen.

Heeft u het verkeerde product ontvangen?

Wij zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk het juiste product bij u te leveren. Neem contact met ons op en wij zorgen voor de juiste oplossing!

Wilt u de bestelling wijzigen?

Heeft u de verkeerde etiketten besteld of wilt u nog iets toevoegen aan de bestelling? Neem dan z.s.m. telefonisch contact met ons op, zodat wij kunnen kijken wat mogelijk is!